جزئیات اخبار

مسئولان فدراسیون کشتی در جلسه ستاد عالی بازی ها شرکت کردند

سرپرست فدراسیون و سرمربیان تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد صبح امروز (دوشنبه) در جلسه ستاد عالی بازی های المپیک، گزارشی از برنامه های کشتی کشور را تا زمان حضور در المپیک 2020 توکیو به وزیر ورزش و جوانان، رئیس کمیته ملی المپیک و دیگر اعضای ستاد ارائه کردند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این جلسه بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی، گزارشی از زمان و روزهای برگزاری، تعداد اوزان، کاهش تعداد سهمیه های حضور در رقابت های المپیک توکیو نسبت به ریو، مسابقات گزینشی پیش رو و سایر برنامه های کشتی تا زمان المپیک 2020 توکیو ارائه داد.
در ادامه این نشست محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی و غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گزارشی از برنامه ها شامل تعداد اردوها، مسابقات بین المللی تدارکاتی، رقابت های قاره ای، جهانی و گزینشی تا زمان اعزام به رقابت های المپیک 2020 توکیو بیان کرده و خواستار حمایت مادی و معنوی از کشتی کشور در فاصله کمتر از 19 ماه مانده تا این بازی ها شدند.
دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و سایر اعضای ستاد نیز در این نشست بر حمایت از برنامه های کادر فنی تیم های ملی و فدراسیون کشتی بر ای حضور پرقدرت پرافتخارترین ورزش کشور، در المپیک 202 توکیو تأکید کردند.
رقابت های کشتی آزاد و فرنگی المپیک 2020 توکیو روزهای 13 تا 19 مردادماه سال 1399 در 6 وزن آزاد، 6 وزن فرنگی و 6 وزن زنان برگزار خواهد شد.

ایجاد نظرها
لیست نظرها