جزئیات اخبار

دبیر برای حل مشکلات کشتی یک ثانیه را هم از دست نمی دهد دبیر از مدیران نمونه ورزش ایران است

 وزیر ورزش با اشاره برگزاری مسابقات انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی گفت: این مسابقات یکی از ماندگارترین روزهای ورزش ایران بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، حمید سجادی وزیر ورزش در مراسم رونمایی از سردیس های 5 مدال آور المپیکی کشورمان با اشاره به حضور به مادر علیرضا دبیر در این مراسم گفت: مادر یکی از قهرمانان ما در جمع حضور دارد که قهرمان پرتلاش و درجه یکی را تربیت کرده است. آقای دبیر یکی از مدیران فدراسیون های پرتلاش و خوب ما است که مدام در حال کار و فعالیت هست و در برنامه امروز هم به دلیل سفر استانی و پیگیری کارهای کشتی غایب است.

سجادی افزود: آقای دبیر خیلی از مواقع هم که با ما جلسه دارد، تا آخر نمی ماند و می گوید من باید بروم و به کارهای دیگر کشتی برسم.مدام فکرش این است که برای کشتی کار کند و حتی یک ثانیه را نمی خواهد از دست بدهد. مدام در تلاش است و این برای همه ما قابل احترام هست و از این بابت ایشان رئیس فدراسیون خوبی هستند.

وزیر ورزش خاطر نشان کرد: وی در دورانی که کشتی می گرفت هم ورزشکار بزرگی بود و هم قهرمان جهان و هم قهرمان المپیک شد و از وقتی هم که وارد عرصه مدیریت شده است از مدیران نمونه ما بوده است. عملکردش در کشتی فوق العاده بوده و امیدواریم در مسابقات قهرمانی جهان، هم کشتی آزاد و هم فرنگی قهرمان جهان شوند و نتیجه خوبی بگیرند.

سجادی در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در روز یک شنبه گفت: با توجه به حافظه تاریخی من، صحنه مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی در سالن دوازه هزار نفری آزادی، یکی از زیباترین، شکیل‌ترین و با جبروت‌ترین مسابقاتی بود که برای انتخابی تیم ملی تا امروز برگزار شده است. از نورپردازی زیبا و پخش زنده  گرفته تا حضور مردمی، بلافاصله آن روز به آقای دبیر تلفن زدم و از او تشکر کردم.

ایجاد نظرها
لیست نظرها