جزئیات اخبار

رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام پیروزی ترکیه

رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام پیروزی ترکیه

کسب 3 مدال طلا و 3 مدال برنز توسط نمایندگان کشورمان

مسابقات روز دوم رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام پیروزی ترکیه در شهر آنتالیا ترکیه برگزار شد و نمایندگان کشورمان به 3 مدال طلا و 3 مدال برنز دست یافتند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این مسابقات علیرضا امیری در وزن 48 کیلوگرم، امیرعلی حیدری در وزن 55 کیلوگرم و دانیال ایزدی در وزن 92 کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند، حسین قادری در وزن 48 کیلوگرم، سید ایمان حسینی در وزن 55 کیلوگرم و عرشیا میرزاجانی در وزن 92 کیلوگرم صاحب مدال برنز شدند.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

کشتی فرنگی:
در وزن 48 کیلوگرم حسین قادری در دیدار نخست مقابل نماینده قزاقستان به برتری دست یافت. وی پس از شکست در دیدار نیمه نهایی راهی رده بندی شد. قادری در این دیدار مقابل حریف خود پیروز شد و به مدال برنز رسید. علیرضا امیری در دور اول کشتی گیری از قرقیزستان را از پیش رو برداشت. وی پس از پیروزی در مرحله نیمه نهایی راهی فینال شد. امیری در فینال با برتری مقابل حریف خود صاحب گردن آویز طلا شد.
در وزن 55 کیلوگرم امیرعلی حیدری در دور نخست کشتی گیری از ترکیه را از پیش رو برداشت. وی در در بعد مقابل نماینده قرقیزستان به برتری دست یافت. حیدری با غلبه بر حریف خود در نیمه نهایی به فینال رسید. حیدری در دیدار نهایی پیروز و به مدال طلا رسید. سید ایمان حسینی مقابل کشتی گیری از قزاقستان به پیروزی رسید. وی در دور بعد مقابل حریفی از قرقیزستان مغلوب شد و راهی دیدار رده بندی شد. این کشتی گیر در دیدار رده بندی مقابل حریف خود به برتری رسید و به صاحب مدال برنز شد.
در وزن 92 کیلوگرم: دانیال ایزدی در مبارزه نخست مقابل عرشیا میرزاجانی دیگر نماینده کشورمان به پیروزی رسید. ایزدی در دور بعد نماینده آذربایجان را مغلوب کرد. وی پس از برتری مقابل حریف خود در نیمه نهایی به فینال راه پیدا کرد. ایزدی در دیدار نهایی با غلبه مقابل حریفش به مدال طلا رسید. میرزاجانی نیز با توجه به فینالیست شدن ایزدی در گروه شانس مجدد با پیروزی مقابل حریفان به دیدار رده بندی رفت. وی در دیدار رده بندی مقابل حریف خود به پیروزی دست یافت و به برنز رسید.

این مسابقات تا فردا پنجشنبه ادامه خواهد داشت.

ایجاد نظرها
لیست نظرها