جزئیات اخبار

گزارش اتحادیه جهانی از ستاره های مصدوم کشتی آزاد جهان

گزارش اتحادیه جهانی از ستاره های مصدوم کشتی آزاد جهان

یزدانی، آکگول و تیلور پس از عمل جراحی به تشک کشتی باز می گردند


اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی، به وضعیت ستاره های مصدوم کشتی آزاد جهان پرداخته است.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این گزارش که در سایت اتحادیه جهانی کشتی منعکس شده است با اشاره به مصدومیت حسن یزدانی، طاها آکگول و دیوید تیلور از بازگشت این کشتی گیران به تشک کشتی خبر داده است.
طاها آکگول قهرمان سنگین وزن ترکیه در مصاحبه با اتحادیه جهانی کشتی گفته است: در حالی که کشتی می گرفتم روی شانه ام افتادم و مصدوم شدم. من در اسرع وقت بر می گردم و امیدوارم قبل از بازی های المپیک 2020 توکیو سلامتی خود را بازیابم. 
قهرمان وزن 125 کیلوگرم المپیک ریو تصریح کرد: جراحی را روی شانه چپم داشته ام و حداقل 3 ماه تا بهبودی آن زمان لازم است. من 2 ماه را فیزیوتراپی می کنم و پس از 3 ماه تمرینات خود را آغاز خواهم کرد.
اتحادیه جهانی همچنین با اشاره به اینکه حسن یزدانی فوق ستاره کشتی ایران که طلای المپیک 2016 و 2 طلای جهان را در کارنامه دارد، زانوی پای راست خود را مورد عمل جراحی قرار داده و حداقل 2 ماه زمان تا بهبودی نیازد دارد از قول یزدانی نوشت: این جراحی موفقیت آمیز بود. من در حال حاضر در شرایط خوبی هستم، پس از 2 ماه تمرینات خود را روی تشک آغاز می کنم و روحیه خوبی دارم. باید ببینیم که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.
اتحادیه جهانی همچنین با اشاره به مصدومیت دیوید تیلور قهرمان سال گذشته جهان در وزن 86 کیلوگرم از حضور دوباره این کشتی گیر آمریکایی بر روی تشک پس از 8 ماه خبر داد.

ایجاد نظرها
لیست نظرها