جزئیات اخبار

رقابت های بین المللی کشتی آزاد ایتالیا

رقابت های بین المللی کشتی آزاد ایتالیا

محمدیان و زارع حریفان خود را شناختند
آغاز مسابقات از ساعت 13 امروز

نمایندگان کشورمان در اوزان 97 و 125 کیلوگرم رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام ماتئو پلیکونه ایتالیا حریفان خود را شناختند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، این مسابقات که جزء رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی محسوب می شود در سه رشته فرنگی، زنان و آزاد برگزار می شود که مسابقات کشتی آزاد از ساعت 13 امروز و با برگزاری رقابت های اوزان 97 و 125 کیلوگرم آغاز می شود.
نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:
در وزن 97 کیلوگرم که 21 نفر حضور دارند محمدحسین محمدیان در دور نخست به مصاف علیشیر یرگالی از قزاقستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده کشتی میان گئورگ استارگ از آلمان و بو نیکال از آمریکا مبارزه می کند. کایل اسنایدر قهرمان المپیک و جهان در گروه محمدیان حضور دارد.
در وزن 125 کیلوگرم که 11 نفر حضور دارند، امیرحسین زارع پس از استراحت در دور اول در دور دوم با یوسوپ باتیرمورزایف از قزاقستان پیکار می کند و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده مبارزه میان نیک ماتوهین از آلمان و آنتونی نلسون از آمریکا می رود. بیلال ماخوف کشتی گیر کهنه کار روس ها نیز در پایین جدول این وزن حضور دارد. 

مسابقات 8 وزن دیگر فردا (شنبه) برگزار می شود که بهنام احسان پور و یونس امامی در اوزان 65 و 74 کیلوگرم به مصاف حریفان خود می روند

ایجاد نظرها
لیست نظرها