جزئیات اخبار

با حضور جمعی از قهرمانان و مسئولان و در محل خانه کشتی شهید ابراهیم هادی

با حضور جمعی از قهرمانان و مسئولان و در محل خانه کشتی شهید ابراهیم هادی

مراسم پویش کمک مومنانه قهرمانان و پهلوانان کشتی ایران برگزار شد

مراسم پویش کمک مؤمنانه قهرمانان و پهلوانان کشتی ایران با حضور وزیر ورزش و جوانان و جمعی از قهرمانان، پیشکسوتان و مسئولان صبح امروز در محل خانه کشتی شهید ابراهیم هادی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، این مراسم در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان، از سوی  فدراسیون و جامعه کشتی و با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران کشور و معاونت امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.
در این مراسم جمعی از مسئولان از جمله دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، دکتر سید عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه وزش همگانی، سردار آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران، شروین اسبقیان رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین و مسئولین، کاوه احمدی مدیرکل اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان و مدیران فدراسیون کشتی حضور داشتند.
همچنین در ادامه جمعی از قهرمانان و پیشکسوتان کشتی ایران از جمله محمد بنا، عباس جدیدی، محسن کاوه، حمید سوریان، امید نوروزی، حسن یزدانی، عبداله عزیزی، پرویز هادی، اعضاء و کادر فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان نسبت به انتقال بسته های معیشتی برای اهداء به اقشار آسیب پذیر جامعه اقدام کردند

ایجاد نظرها
لیست نظرها