جزئیات اخبار

کسب سه مدال طلا , یک برنز و انتخاب برترین داور از شهرری در روز پایانی مسابقات کارگران کشور

مازنی‌ها به نایب‌قهرمانی بسنده کردند؛

ایلنا: شهرداری اسلامشهر قهرمان مسابقات کشتی آزاد کارگران کشور شد.

به گزارش ایلنا، سی و پنجمین دوره مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کارگران کشور(جام پهلوان حاج‌حسن امن‌زاده قهرمان اسبق تیم ملی) با قهرمانی شهرداری اسلامشهر در تهران به پایان رسید.

کشتی آزاد کارگراندر این دوره از رقابت‌ها که از صبح دیروز به میزبانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و هیأت ورزش کارگران استان تهران در مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران شهید معتمدی در حال برگزاری بود قریب به 200 کشتی‌گیر از 25 استان کشور با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان تیم شهرداری اسلامشهر با 76 امتیاز قهرمان شد.

کشتی آزاد کارگرانمنتخب کارگران مازندران با 70 امتیاز نایب قهرمان شد. تیم های شهرداری بیستون با 34 امتیاز، منتخب کارگران قزوین با 27 امتیاز و مایوان سازه گستر خراسان رضوی با 26 امتیاز در جایگاه های سوم تا پنجم این دوره از رقابت ها قرار گرفتند.

کشتی آزاد کارگراندر روز دوم این رقابت ها و از صبح امروز کشتی گیران اوزان 61، 72، 86 و 125 کیلوگرم  به مصاف هم رفتند که نتایج این اوزان به شرح ذیل است:

کشتی آزاد کارگراندر وزن 61 کیلوگرم پیمان جوربنیان از تهران قهرمان شد، علی حاج آقا نیا از مازندران نایب قهرمان شد، احمد لعل و مسعود طاهرخانی از قزوین در جایگاه سوم مشترک قرار گرفتند.

در وزن 70 کیلوگرم مصطفی شیخ چلندر از تهران مقام اول، سید علی واعظ از مازندران مقام دوم، مجتبی توکلی و بهرام محمد قاسمی از ایلام مقام سوم مشترک این رقابت ها را بدست آوردند.

در وزن 86 یوسف پناهنده از تهران مقام اول، محسن غفاریان از قزوین مقام دوم، مهران محمودی از مازندران و حامد عشق حسینی از تهران در جایگاه سوم مشترک این رقابت ها قرار گرفتند.

در وزن 125 کیلوگرم سعید زرینی از تهران قهرمان شد، آرش مردانی از تهران نایب قهرمان شد، باقر مرادی از همدان و رضا الفت پور از کرمانشاه به مقام سوم مشترک این رقابت ها دست یافتند

عصر دیروز و در پایان رقابت های اوزان 57، 65، 74 و 97 کیلوگرم نیز نتایج ذیل بدست آمده بود:

در وزن 57 کیلوگرم علی پیرزاده از تهران مقام اول، میثم محمودجانلو از مازندران مقام دوم، حسین رحمانی از قزوین و نصرت هادی از لرستان مقام سوم مشترک این دوره از رقابت ها را کسب کردند.

در وزن 65 کیلوگرم رضا عبدالله پور از مازندران قهرمان، سید مجتبی حیدریه از سمنان نایب قهرمان، علی اصغر محمد قاسمی از ایلام و مصطفی آقاجانی از تهران در جایگاه سومی مشترک ایستادند.

در وزن 74 کیلوگرم سعید غلامی از مازندران مقام اول، سعید امیری از هرمزگان مقام دوم، مهدی شهسواری از تهران و حمید رضا یاوری از یزد در جایگاه سوم مشترک این رقابت ها قرار گرفتند.

در وزن 97 کیلوگرم احسان زندیه از تهران قهرمان، اکبر اصغرپور از مازندران نایب قهرمان، محسن احمدی از بوشهر و مصطفی نجاتی از کرمانشاه در جایگاه سومی مشترک این رقابت ها قرار گرفتند.

علی پیرزاده, احسان زندیه, یوسف پناهنده وحامد عاشق حسینی کشتی گیران شهرری بودند که سه مدال طلا و یک مدال برنز کسب کردند احمدتاجیک اهل شهرری نیز. بعنوان برترین داور مسابقات انتخاب شد.

ایجاد نظرها
لیست نظرها