جزئیات اخبار

رقابت های بین المللی کشتی جام دانکلوف و نیکولای پتروف- بلغارستان (این خبر تکمیل می شود)

رقابت های بین المللی کشتی جام دانکلوف و نیکولای پتروف- بلغارستان (این خبر تکمیل می شود)

پیروزی دادخواه، رحیمی و الغوثی در مبارزه نخست
شکست عرفان الهی

مسابقات سه وزن دوم رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف از ظهر امروز (جمعه) در شهر صوفیه بلغارستان در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، نتایج نمایندگان کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

کشتی آزاد:

در وزن 57 کیلوگرم مهدی رحیمی در دور اول با نتیجه 10 بر صفر ایوایلو تیسوف از بلغارستان را شکست داد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با بشیر علیلی از مقدونیه مصاف می دهد.

در وزن 65 کیلوگرم امیرعلی فریدی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف برنده مبارزه میان کیوکا از ژاپن و نعیم از بلغارستان می رود.

در وزن 74 کیلوگرم عرفان الهی در دور اول مقابل اوتاری باگوری از گرجستان با نتیجه 5 بر 3 مغلوب شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند به کار خود در گروه بازنده ها ادامه دهد.

کشتی فرنگی:

در وزن 87 کیلوگرم سعید کریمی زاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با سیمونوویچ از لهستان مبارزه می کند و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده دیدار میان نازاریان از ارمنستان و استرکنبورگ از هلند می رود.

در وزن 97 کیلوگرم وحید دادخواه در دور نخست با نتیجه 9 بر صفر آنستیس زاریفس از یونان را مغلوب کرد. وی در دور دوم با برنده دیدار میان اوزور ژوژوپبکوف از قرقیزستان و بیت اله کایسداگ از ترکیه کشتی می گیرد.

در وزن 130 کیلوگرم مرتضی الغوثی در دور نخست با نتیجه 10 بر 1 شیون اوباتا از ژاپن را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف حسین علیشاهی از سوئیس می رود.

ایجاد نظرها
لیست نظرها