جزئیات اخبار

با حضور نماینده ایران

با حضور نماینده ایران

جلسه کمیسیون های علمی و پزشکی اتحادیه جهانی کشتی برگزار شد
گفت و گو در مورد چگونگی مواجه با ویروس کرونا

با حضور دکتر میرزایی نماینده ایران، جلسه مشترک اعضای کمیسیون های علمی و پزشکی اتحادیه جهانی کشتی به صورت "ویدیو کنفرانس" برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، دکتر بهمن میرزایی عضو ایرانی کمیسیون علمی اتحادیه جهانی کشتی در مورد موضوعات مطرح شده در این جلسه گفت: اولین نشست ویدئویی اتحادیه جهانی کشتی با اعضای کمیسیون های علمی و پزشکی با محوریت 3 موضوع " وضعیت موجود ورزش کشتی در مواجهه با پاندمی کووید ۱۹" "بحث در مورد استراتژی های لازم در خصوص حفاظت از ورزشکاران و سایر شرکت کنندگان در هنگام از سرگیری ورزش.... و ارائه پیشنهادات به فدراسیون ها و UWW" و "ارزیابی مواردی برای کمک به  یافتن استراتژی غلبه بر بحران کووید ۱۹ و به حداقل رساندن پیامدهای ناشی از آن" برگزار شد.
عضو هیأت علمی دانشگاه گیلان تصریح کرد: در این نشست که حدود دو ساعت به طول انجامید، نقطه نظرات فدراسیون کشتی ایران نیز توسط بنده اعلام شد. 
میرزایی در پایان خاطرنشان کرد: این ویدئو کنفرانس با حضور نمایندگان کشورهای آمریکا (کربی و فلدمن)، کانادا (بابک شادگان، رییس کمیسیون پزشکی)، مجارستان (بارنا)، فرانسه (دیدییه)، اسپانیا (لوپز)، یونان (بارباس)، نماینده اتحایه جهانی(کارلوس روی)، ازبکستان (النا)، فنلاند( لهو) و کروواسی (باییچ) هفته گذشته برگزار شد.

ایجاد نظرها
لیست نظرها