جزئیات اخبار

هادی وفایی پور به مرحله نیمه نهایی راه یافت

مسابقات پنج وزن نخست رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو از صبح امروز در شهر آنتالیا کشور ترکیه در حال برگزاری است.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، نتایج نمایندگان کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم ابراهیم خواری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به نتیجه 2 بر 2 و با ضربه فنی مقابل بکزات آلمازبک اولو از قرقیزستان مغلوب شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند به کار خود در گروه بازنده ها ادامه دهد.
در وزن 65 کیلوگرم علی خرمدل در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 6 بر 3 مقابل احمت دومان از ترکیه به پیروزی رسید. وی در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر مغلوب ادلان عسکراف از قزاقستان شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز به گروه بازنده ها راه یابد. محمدمهدی پلنگ وار پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 11 بر صفر مغلوب الوکبک ژولدوشبکوف از قرقیزستان شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار را بدست آورد.
در وزن 74 کیلوگرم حسین ابوذری در دور اول مقابل واسیلی دیاکون از مولداوی با نتیجه 3 بر 1 مغلوب شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند به کار خود در گروه بازنده ها برای کسب مدال برنز ادامه دهد.
در وزن 86 کیلوگرم هادی وفایی پور در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر مقابل عیسی گالیف از قزاقستان را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه 11 بر 4 یودایی تاکاهاشی از ژاپن را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

ایجاد نظرها
لیست نظرها