جزئیات اخبار

صبح امروز و در محل فدراسیون کشتی

صبح امروز و در محل فدراسیون کشتی 
دومین جلسه کمیسیون داوران برگزار شد
فروتن: آینده روشنی پیش روی داوری کشور است

دومین جلسه کمیسیون داوران کشتی کشور صبح امروز (دوشنبه) در محل فدراسیون کشتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این جلسه که با حضور سید جلال عسگری سرپرست دبیری فدراسیون کشتی و اعضای کمیسیون داوران کشتی برگزار شد، مسائل داوری کشورمورد بحث و تبادل نظر قرارر گرفت.

ناصر فروتن رئیس کمیسیون داوران فدراسیون کشتی در این جلسه گفت: اهداف جامعه داوری بسیار مهم است و با توجه به مصوبات جدید کمیسیون، آینده روشنی را برای داوران ایران دیده می شود و به دنبال این هستیم که داوری کشتی ایران به جایگاه اصلی خود در کشتی جهان برسد.
فروتن تصریح کرد: در چند ماه گذشته چندین مسابقه مهم داخلی و بین المللی برگزار شد و از نکات مثبت برگزاری این بود که مشکل خاصی در حوزه داوری دیده نشد.
وی اظهار داشت: تعدادی از جوانان وارد عرصه داوری شدند و با توجه به ترکیب داوران کشتی کشور، آینده روشنی برای آن ها متصور هستیم و مطمئنم با  حمایت بیشتر کمیسیون داوران جوانان شایسته ما رشد و پیشرفت خواهند داشت و امیدوارم با افکار و ایده های نو و جدید خودشان شرایط خوبی را برای آینده داوری کشتی کشور رقم بزنند.
رئیس کمیسیون داوران گفت: امیدوارم با حمایت مسئولان فدراسیون کشتی و پیگیری های آن ها 2 داور از کشورمان در المپیک 2020 توکیو حضور داشته باشند.
فروتن با اشاره به اینکه دو رقابت بین المللی جام تختی را در کرمانشاه و شیراز در پیش رو داریم گفت: تلاش می کنیم برای حضور داوران در این مسابقات محدودیتی نداشته باشیم تا داوران درجه یک و 2 بین المللی کشورمان کنترل شوند.

فروتن در پایان خاطرنشان کرد: کمیسیون داوران رسیدگی به داوران بازنشسته را در دستور کار قرار داده و به دنبال این هستیم که به نحوی شایسته به مسائل و مشکلات این داوران پیشکسوت پرداخته شود، چراکه این عزیزان محل احترام هستند و باید قدردان زحمات آن ها باشیم.

در پایان این جلسه سید جلال عسگری سرپرست دبیری فدراسیون کشتی از زحمات کمیسیون داوارن تقدیر و تشکر کرد  و گفت: فدراسیون کشتی آنچه که در توانش است در حمایت از داوران کشتی انجام خواهد داد.


ایجاد نظرها
لیست نظرها