جزئیات اخبار

حاصل دسترنج شاگردان ابراهیم خیراله زاده در مسابقات جام سارگسیان ارمنستان یک مدال طلا و یک مدال برنز

فرزندان برومند شهرری باز هم افتخار آفرین شدند و در مسابقات کشتی جام استبان سارگسیان ارمنستان صاحب دو مدال ارزشمند طلا و برنز این دوره از مسابقات شدند.

پیمان بیابانی و سالار حبیبی که کشتی پایه خود را زیر نظر استاد ابراهیم خیراله زاده شروع کرده بودند در جام سارگسیان ارمنستان خوش درخشیدند و صاحب دو گردن آویز طلا و برنز درمسابقات کشتی جام سارکسیان در ارمنستان شدند، پیمان بیابانی در وزن 65 کیلوگرم به مدال برنز و سالار حبیبی در وزن 125 کیلو گرم صاحب گردن آویز ارزشمند طلا شدند، پیش از این پیمان بیابانی در مسابقات جوانان جهان و سالار حبیبی در مسابقات نوجوانان آسیا موفق شده بودند مدال ارزشمند طلا را در کارنامه ورزشی خود به ثبت برسانند.

پیمان بیابانی صاحب مدال برنز از جام استبان سارگسیان

در این دوره از مسابقات تیم منتخب کشتی آزاد تهران بعنوان نماینده کشورمان با کسب 2 مدال طلا، 2 مدال نقره و 2 مدال برنز به کار خود در رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام استپان سارگسیان که روزهای 25 لغایت 27 خردادماه در شهر ایروان ارمنستان برگزار شد، پایان داد.سهم شهرستان ری از این مسابقات کسب دو مدال ارزشمند طلا و برنز توسط سالار حبیبی و پیمان بیانی بود.

ابراهیم خیراله زاده مربی پر افتخار کشتی شهرری

در وزن 65 کیلوگرم پیمان بیابانی در دور نخست با نتیجه 5 بر 4 از سد لاچیان از کانادا گذشت. وی در دور بعد با نتیجه 11 بر صفر مقابل یسیم از قزاقستان به برتری دست یافت. بیابانی در دور سوم با نتیجه 3 بر 1 کلارک از آلمان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر مقابل حریف ارمنستانی مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه 5 بر 2 حریف قزاقستانی ر ا مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.

تیم تهران نماینده کشورمان در جام استبان سارگسیان

در وزن 125 کیلوگرم امین طاهری در دور نخست با نتیجه 8 بر 4 کشتی گیر بلغارستان را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد با نتیجه 5 بر صفر مقابل حریف یونانی به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت. سالار حبیبی نیز در دور نخست با ضربه فنی حریف گرجستانی را مغلوب کرد.

سالار حبیبی دارنده مدال طلا از جام استبان سارکسیان

. وی در دور بعد با نتیجه 10 بر صفر حریف گرجستانی خود را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. اوج هنر حبیبی جوان در دیدار فینال  بود که توانست حریف نامدار خود از کشورمان یعنی امین طاهری را با نتیجه 2 بر 1 شکست داده تاعلاوه برتصاحب  مدال طلا خط و نشانی هم برای حریفان داخلی خود کشیده باشد. 

     ناصر فروتن

   خرداد ماه 1402

ایجاد نظرها
لیست نظرها