جزئیات اخبار

بازدید مسئولان ورزش کشور از کمپ های تیم های ملی

بازدید مسئولان ورزش کشور از کمپ های تیم های ملی

دکتر سلطانی فر و دکتر صالحی امیری در خانه های کشتی حضور یافتند

دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، صبح امروز (یکشنبه) از محل تمرینات تیم های ملی کشتی بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و دکتر رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک صبح امروز (یکشنبه) با حضور در مجموعه ورزشی آزادی تهران از خانه های کشتی بازدید کردند.
در این بازدید علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی گزارش کوتاهی را در مورد روند بازسازی خانه کشتی محمد بنا و مشکلات حال حاضر این خانه کشتی ارائه داد.
در ادامه خانه کشتی عبداله موحد که از سوی فدراسیون مورد بازسازی کامل قرار گرفته است بازدید شد و مسئولان ورزش کشور در جریان روند آماده سازی و نوسازی این سالن قرار گرفتند.
در ادامه جلسه ای با حضور وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون کشتی برگزار شد و علیرضا دبیر گزارشی را از برنامه های فدراسیون کشتی، مشکلات و دغدغه ها و روند آماده سازی تیم های ملی برای حضور در رقابت های المپیک 2020 توکیو ارائه داد.
حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون کشتی، سیدجلال عسگری سرپرست دبیری و حسن رنگرز مدیر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی و سخنگوی فدراسیون در این بازدید حضور داشتند

ایجاد نظرها
لیست نظرها