جزئیات اخبار

شهرری بعنوان هیئت کشتی برتر استان تهران انتخاب شد.

شهرستان ری با کسب 1171 امتیاز بعنوان هیئت کشتی برتر استان تهران انتخاب شد، این موفقیت حاصل تلاش های شبانه روزی سید مهدی میر جعفری مدیر جوان، انرژیک و کادر اجرایی پر تلاش و توانمند این هیئت می باشد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی و به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی استان تهران اعضای هیئت رئیسه کشتی استان تهران، دیشب در مراسم افطار که با حضور جمعی از پیشکسوتان و روسای هیئت های کشتی شهرهای تهران برگزار شد، حضور داشتند.
در این جلسه عملکرد سال فنی 1402 هیئت کشتی استان تهران بررسی و تقویم فنی 1403 ارائه شد. همچنین فرایند انتخابی کشتی گیران و مربیان و تعیین میزبان مسابقات سال آینده از دیگر برنامه های این نشست بود.
در پایان جلسه نیز توسط هیئت کشتی استان از تمامی اعضای خانواده بزرگ کشتی استان ( روسای هیئت ها و سرمربیان تمامی رده های سنی کشتی آزاد و فرنگی استان) تجلیل بعمل آمد.
لازم به ذکر است در این جلسه، کشتی شهرری با ( ۱۱۷۱ امتیاز ) بعنوان بهترین هیئت کشتی استان ( از لحاظ فعالیت در کشتی آزاد و فرنگی، کشتی آلیش آقایان و بانوان) در سال ۱۴۰۲ معرفی شد و هیئت کشتی شهریار و اسلامشهر نیز دوم و سوم معرفی شدند، همچنین از باشگاه‌های کشتی کارگران و انقلاب شهریار نیز برای ارتقا و روند رو به رشد جهت جذب کشتی گیران و تاثیر گذارترین باشگاه ها از نظر کمک به رنکینگ تیمی استان در مسابقات کشوری و معرفی ملی پوش در رده های تیم های ملی تجلیل بعمل آمد.

ایجاد نظرها
لیست نظرها