جزئیات اخبار

طاها آکگول:

طاها آکگول:

خانواده ام بزرگترین پشتیبان من است
به حضور در المپیک توکیو امیدوارم هستم

طاها آکگول قهرمان سنگین وزن ترکیه که به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه شانه دوران مصدومیت خود را طی می کند، از امیدواری خود به حضور در المپیک توکیو خبر داد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، آکگول در مورد روند درمانی مصدومیت خود گفت: در حال حاضر تمرین نمی کنم و در کنار خانواده خود حضور دارم و آن ها بزرگترین پشتیبان من هستند.
وی ادامه داد: همانطور که در زمان کودکی از ناحیه دست چپ آسیب دیدم و مادرم از من نگهداری کرد، در حال حاضر نیز از ناحیه دست چپ آسیب دیده هستم و زحماتم بر گردن خانواده ام به خصوص مادرم است.
قهرمان دارنده مدال طلای المپیک 2016 ریو تصریح کرد: روند درمانی ام به خوبی پیش می رود اما باید بر آسیب روانی ام غلبه کنم. پس از مصدومیت باید تمریناتم را شروع کنم و مهمترین مسئله در این راه این است که بتوانم بر ترس از دوباره مصدوم شدنم غلبه کنم و از سلامتی شانه ام مطمئن باشم. 
وی افزود: به دلیل اینکه زیرگیری یکی از شگردهای مبارزاتم است و باید با حریفان سنگین وزن کشتی بگیرم می ترسم که شانه ام دوباره مصدوم شود و این موضوع از نظر روانی بر روی من تأثیر خواهد گذاشت.
آکگول در مورد حضورش در المپیک 2020 توکیو گفت: به حضور در این مسابقات امیدوار هستم و سعی می کنم با بهترین عملکرد در این مسابقات حضور یابم. در حال حاضر خودم را از رسانه های اجتماعی دور کرده و بر روی روند درمانی ام متمرکز شده ام.
قهرمان کشتی آزاد جهان در پایان گفت: 10 سال است که در رقابت های مختلف اروپایی، جهانی و المپیک کشتی می گیرم و برای اولین بار است که یک دوره ی شش ماهه را بدون رقابت می گذرانم، البته شاید این یک مزیت برای من در رقابت های المپیک باشد. اول برای کشورم و بعد برای خانواده و خودم می جنگم چراکه من قهرمان المپیک هستم

ایجاد نظرها
لیست نظرها