جزئیات اخبار

جهت اعزام به دو تورنمنت بین‌المللی وهبی‌امره و نیکولای پتروف

دو تیم منتخب کشتی فرنگی ایران، اعزامی به تورنمنت‌های بین‌المللی وهبی‌امره و نیکولای پتروف روز سه‌شنبه همزمان عازم ترکیه خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دو تورنمنت بین‌المللی وهبی‌امره و نیکولای پتروف طی روزهای آینده به‌صورت همزمان در دو کشور ترکیه و بلغارستان برگزار خواهند شد.

پویا دادمرز و محمدمهدی شعبانی در 55 کیلو، مهدی محسن‌نژاد، امیررضا ده‌بزرگی و محمدمهدی غلامپور در 60 کیلو، سعید اسماعیلی و محمدجواد رضایی در 67 کیلو، محمدرضا رستمی در 72 کیلو، امین کاویانی‌نژاد، امیر عبدی، علی اسکو و محمدرضا مختاری در 77 کیلو، رسول گرمسیری و عباس مهدی‌زاده در 82 کیلو، محمدحسین محمودی در 87 کیلو، محمدهادی ساروی و مهدی بالی در 97 کیلو و امین میرزازاده و فردین هدایتی در 130 کیلوگرم نفرات اعزامی به تورنمنت وهبی‌امره هستند که با هدایت حسن رنگرز و کمک حسن حسین‌زاده و فرزاد ایمان‌‌علیزاده عازم آنتالیا خواهند شد.

محمد حسینوند در 55 کیلو، مهدی جواهری در 60 کیلو، محمدرضا گرایی در 67 کیلو، غلامرضا فرخی در 77 کیلو، محمد ناقوسی در 82 کیلو و امیررضا اکبری در 97 کیلوگرم نیز با هدایت طالب نعمت‌پور و مجید رمضانی در جام نیکولای پتروف حاضر خواهند شد.

هر دو تیم منتخب روز سه‌شنبه (فردا) راهی استانبول شده و تیم شرکت‌کننده در جام وهبی‌امره سمت آنتالیا خواهد رفت و تیم اعزامی به تورنمنت نیکولای پتروف نیز به صوفیه پرواز خواهد کرد.

ایجاد نظرها
لیست نظرها