جزئیات اخبار

آرین مهر علیزاده موفق به کسب مدال ارزشمند نقره از مسابقات آسیایی در کشور بحرین شد.

کارخانه ی ستاره سازی ابراهیم خیراله زاده  در سیزده آبان شهرری همچنان قهرمان می سازد، وی با معرفی چهرهایی درخشان، آسمان کشورمان را با مدال های رنگارنگ شاگردانش از میادین داخلی و بین المللی منورٌ می کند.

اینکه شهرری را شهر طلایی کشتی ایران نامیده اند حرف گزافی نیست. دو طلا یک برنز هادی ساعی در بازی های المپیک در تکواندو، یک طلای علیرضا دبیر در کشتی آزاد، یک طلای حمید سوریان در کشتی فرنگی، یک طلا، یک نقره و یک برنز محمد نصیری در وزنه برداری و  یک نقره ی باقری معتمد در تکواندو سبب شده که این شهر جایگاه ویژه ای در کل ورزش کشور داشته باشد.، این قهرمانان در شرایطی به این جایگاه رسیدند که در باشگاههای شهرری در جنوبی ترین نقطه تهران با کمترین امکانات اما با عشق و علاقه و در کنار مربیانی عاشق چون زنده یادان عبداله زارع، حاج اکبر دامغانی نژاد، حاج محمود زمانی،حاج حسین زاکانی، اسماعیل ابرقویی، جلال پیماندار، علی رنجبر، حسین رازی نژاد، حاج ناصر آواز، محمد کریمی، جواد سالمی و بزرگانی چون ایرج خورشید فر، علی پازوشی، صحبت اله جعفری، سعید زمانی، حاج احمد حبیبی، بشیر قلی بیکلو، علی میش مست، سیف اله محمدی فرد، علی اکبر سبزعلی، ابراهیم خیراله زاده که باید به وی لقب کارخانه قهرمان سازی داد، و خیل بیشماری از مربیان جوانی که جویای نام هستند و در حال حاضرمشغول تربیت نوخاسته های کشتی این شهر قهرمان پرور می باشند که این موضوع نقطه ی عطف رشد و شکوفایی قهرمانان این شهر گردیده است.

تیم نونهالان ایران به همراه مربیان خود نایب قهرمان کشتی آسیا در بحرین

این بار نیز قرعه به نام جوان رعنای شهرری و یکی دیگر از شاگردان استاد ابراهیم خیراله زاده به نام آرین مهرعلیزاده رقم خورد و ایشان موفق به کسب مدال ارزشمند نقره قهرمانی آسیا از کشور بحرین شد.
در این دوره از مسابقات و در وزن 44 کیلوگرم که مسابقات آن با حضور 7 کشتی گیر، به صورت دوره ای و در دو گروه برگزار می شد، آرین مهرعلیزاده در دور اول با نتیجه 16 بر 4 مقابل مارلان آبدرایموف از قرقیزستان به برتری دست یافت. وی در کشتی بعد با نتیجه 10 بر صفر از سد ساگادات ژومابک از قزاقستان گذشت و بعنوان نفر اول گروه خود به مرحله نیمه نهایی راه یافت. مهرعلیزاده در این مرحله با نتیجه 7 بر صفر یون نوزاکی از ژاپن را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار مقابل ایشوار از هند مغلوب شد و به مدال نقره بسنده کرد، این کشتی گیر خوش استیل و خوش آتیه اگر به حرف های مربی خود گوش فرا دهد می تواند یک علیرضا دبیر دیگر برای شهرری و کشورمان باشد.

ناصر فروتن- تیرماه 1401

ایجاد نظرها
لیست نظرها