جزئیات اخبار

بهترین شرایط امنیت را برای میزبانی داریم؛

رنگرز: مسابقات خوبی را از نظر مصاف مدعیان داخلی شاهد بودیم

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: مسئولان برگزاری جام تختی زیرساخت‌های بسیار خوبی را برای این رقابت‌ها تجهیز و آماده کردند و شاهد رقابت‌های خوبی بودیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن رنگرز مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی با بیان این مطلب افزود: جا دارد به سهم خودم و به نیابت از فدراسیون کشتی از تلاش های مؤثر عزیزانمان در هیأت کشتی، اداره کل ورزش و جوانان و استانداری فارس برای برگزاری چهلمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در شهر شیراز، تقدیر و تشکر کنم.

وی ادامه داد: مسئولان برگزاری انصافا زیرساخت های بسیار خوبی را برای این رقابت ها تجهیز و آماده کردند و شاهد رقابت های خوبی بودیم.

رنگرز در مورد سطح مسابقات تصریح کرد: نزدیک به ۱۰۰ کشتی گیر داخلی که همه از مدعیان اوزان دهگانه بودند و جزو سرمایه های فنی کشتی ما هستند و در رقابت های مختلف از جمله قهرمانی کشور و انتخابی جام تختی انتخاب شده بودند در این رقابت ها مجوز حضور داشتند و همچنین کشتی گیرانی  از ۵ کشور خارجی روسیه، قزاقستان، قرقیزستان، ارمنستان و تاجیکستان در این مسابقات شرکت کردند.

وی افزود: رقابت ها به لحاظ کیفی به طور مشخص در مبارزاتی که مدعیان داخلی بودند به جرأت جزو بهترین مسابقات چند سال اخیر بود، اما می پذیریم که نقدهایی هم به سبب حضور حریفان خارجی وجود داشت. تاکید می کنم که فضای موجود کشور عملا این امکان را برای ما میسر نمی کرد که کشتی گیران بیشتری به ایران بیایند.

رنگرز در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی و حضور همین تعداد تیم های خارجی یک پیام روشن برای دنیا داشت که ایران به لحاظ امنیت برای برگزاری هر رویداد بین المللی در بهترین شرایط خودش به سر می برد.

ایجاد نظرها
لیست نظرها