مربی کامران قاسمپور ابعاد جدیدی از شکست تلخ او برابر عبدالرشید سعداللهیف را تشریح کرد.
به گزارش "ورزش سه"، اغراق نیست اگر بگوییم شکست کامران قاسمپور در نیمه نهایی رقابتهای کشتی قهرمانی جهان آلبانی یکی از تلخترین ناکامیهای تاریخ کشتی ایران بوده است؛ نه به خاطر شکست ستاره کشتی ایران مقابل یکی از بهترینهای تاریخ بلکه به دلیل نحوه باخت او که تا پنج ثانیه مانده به پایان کشتی از حریف پیش بود اما یک غفلت و خاک شدن باعث شد رویای یک طلای جهانی دیگر برای کامران به کابوس تبدیل شود.
اثرات شکست مقابل سعداللهیف به کشتی ردهبندی نیز کشیده شد و کامران قاسمپور در تقابل با دیوید تیلور بزرگ یک نمایش دور از انتظار ارائه داد و شکست خورد تا دست این ستاره زیرگیر کشتی ایران از مدال جهانی آلبانی کوتاه بماند.
چند روز پیش بود که پژمان درستکار، سرمربی تیم ملی، در یک برنامه تلویزیونی صحبتهای جالبی را درباره کامران قاسمپور به زبان آورد. جایی که او درباره وضعیت کامران بعد از شکست به تانک روس حرف زد و عنوان کرد که او بعد از این باخت باورنکردنی نتوانسته چشم روی هم بگذارد و دلیل باخت او به تیلور فراتر از بحث فنی بوده و او روحی روانی آن کشتی را واگذار کرده است.
حالا امروز مصطفی قاسمپور، عمو و مربی اختصاصی کامران در یک مصاحبه اختصاصی با ورزش سه ابعاد جدیدی از وضعیت این ستاره کشتی ایران بعد از شکست مقابل سعداللهیف را روشن کرده است. او در این گفتوگو حرفهای درستکار در مورد کامران را تایید کرد و گفت: "کامران شب باخت به سعداللهیف وضعیت روحی بدی داشت و پنج قرص خواب خورد تا بتواند بخوابد اما یک دقیقه هم خوابش نبرد. اگر این اتفاق برای کامران نمیافتاد او با ٧ ،۶ اختلاف تیلور را شکست میداد."
مربی کامران قاسمپور در بخش دیگری از صحبتهای خود عنوان کرد که وضعیت کامران بعد از باخت در نیمهنهایی به قدری بد بوده که او حتی نمیخواسته در دیدار رده بندی با تیلور کشتی بگیرد و با اصرار کادر فنی روی تشک رفته است؛ ادعایی که نشان میدهد کامران چه شب کابوسواری را در آلبانی صبح کرده است.
کامران قاسمپور اکنون در آستانه یک تصمیم تعیینکننده در دوران حرفهای خود قرار گرفته است. او بعد از پیروزی بر حریف روس در مسابقات دوستانه روسیه اعلام کرد که میخواهد در وزن ٩٢ کیلوگرم بماند. این در حالیست که مشخص شده حسن یزدانی نیز بعد از جراحی به همین وزن نقل مکان میکند و شاید این موضوع تصمیم او را تغییر دهد و این کشتیگیر در همان ٨۶ کیلوگرم به کار خود ادامه دهد.